lltf Posted March 29, 2007 Share Posted March 29, 2007 kan nån här hjälpa mig att bli av med denna spam pop up...... när jag skulle koppla up mig till internet de är ett typ av tjänster messenger spam nåt. där de står att man ska ladda ner regup något !? som man måste betala för hur blir man av med detta HJÄLP! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landsfiskalen Posted March 29, 2007 Share Posted March 29, 2007 Flytta till säkerhet. Och fråga Malou. ;D Kör Avg antispyware så länge. http://free.grisoft.com/doc/20/lng/us/tpl/v5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arnada Posted March 29, 2007 Share Posted March 29, 2007 Start Kör services.msc leta upp messanger högerklicka<välj egenskaper Startmetod = Inaktiverad Tjänststatus = Stoppad OK Gör dom stegen så slipper du spam från messanger Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lltf Posted March 30, 2007 Author Share Posted March 30, 2007 TACK !! du rädda mig från att formatera datorn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts