Zirros Posted April 5, 2007 Share Posted April 5, 2007 Jag har problem med mitt windows vista, nyligen installerade jag ett program som det tydligen visade sig inte var kompatibelt med windows vista. Kontrollen av äkta produkter säger nu att mitt operativsystem inte är äkta. Jag har inte haft liknande problem tidigare men jag läser nu att program som inte är kompatibla med Vista kan orsaka just den här typen av problem. Jag försöker då avinstallera detta program via kontrollpanelen, eftersom programmet själv inte har något avinstallations verktyg. Dock funkar inte kontrollpanelen, vet inte vad som är fel men den kommer inte fram. Återställning funkar inte heller och jag vet inte vad jag ska göra! Behöver hjälp så fort som möjligt, tack på förhand. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zirros Posted April 6, 2007 Author Share Posted April 6, 2007 Ledsen för dubbelpost, men jag skulle behöva svar så fort som möjligt, ska man kontakta Microsoft? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fixzit Posted April 6, 2007 Share Posted April 6, 2007 Ett program som brukar hjälpa för mig när det är svårt att avinstallera program är CCleaner. http://www.ccleaner.com/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zirros Posted April 6, 2007 Author Share Posted April 6, 2007 Tack, men problemet är löst! Någon kan låsa tråden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts