HiTek Posted April 6, 2007 Share Posted April 6, 2007 Hej! Jag har ett problem med Windows Vista och det gäller Nätverket. När jag har installerat Vista som fungerar jättebra igenltigen, så när jag ska ut på nätet vill det inte... Jag får en beränsad anslutning som tar emot och skickar ut, men jag kan inte visa hemsidor i Explorer. Om jag kollar min IP så står det en IP adress som börjar på 85.266 osv. Har även ringt till BBB och dom säger att allt stämmer, vilket det gör om jag återgår till XP igen... Har även testat att starta om Modem m.m Är ni med så långt? Nere vid "anslutningsdatorerna ikonen" ska det vara en jordglob om man är ansluten rätt, men det kommer aldrig fram en jordglob. Jag har testat allt! Diagnosera, reparera, ta bort nätverks drivare, rubbet! Är det nöjligvis någon annan som har/haft samma problem? PS. Är det något mer ni vill veta så fråga på! DS. MVH HiTek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted April 6, 2007 Share Posted April 6, 2007 Har du testat sakerna som finns att testa i http://support.microsoft.com/kb/932170/en-us? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HiTek Posted April 6, 2007 Author Share Posted April 6, 2007 Ska testa din länk. Tack för svar! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts