vajlent Posted April 12, 2007 Share Posted April 12, 2007 Jag har fått ett problem vid uppdatering av Windows Defender!!?? Det står: det går inte att söka efter uppdaterade definitioner fel hittades: Kod 0x80240029. Vad ska jag göra? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted April 12, 2007 Share Posted April 12, 2007 Kan det vara så att du inte har en giltig licens för Vista? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vajlent Posted April 12, 2007 Author Share Posted April 12, 2007 Självklart har jag det!!! Och det har inte varit några problem med det programmet innan!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted April 12, 2007 Share Posted April 12, 2007 Ok Gör så här: Starta Windows Update > Ändra inställningar > välj ngt "Sök aldrig..." och se till att "Använd Microsoft Update" inte är ikryssad > Tryck OK och välj sedan Sök efter uppdateringar. Fungerar detta? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vajlent Posted April 12, 2007 Author Share Posted April 12, 2007 Ok Gör så här: Starta Windows Update > Ändra inställningar > välj ngt "Sök aldrig..." och se till att "Använd Microsoft Update" inte är ikryssad > Tryck OK och välj sedan Sök efter uppdateringar. Fungerar detta? Nop, då funkar varken windows update eller defenders update... Blir felkoder på båda??? ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vajlent Posted April 12, 2007 Author Share Posted April 12, 2007 Ok Gör så här: Starta Windows Update > Ändra inställningar > välj ngt "Sök aldrig..." och se till att "Använd Microsoft Update" inte är ikryssad > Tryck OK och välj sedan Sök efter uppdateringar. Fungerar detta? Nop, då funkar varken windows update eller defenders update... Blir felkoder på båda??? ??? Sorry, nu funkar allt som det ska!!! ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted April 12, 2007 Share Posted April 12, 2007 Ok, kalas! Sorry att jag misstrodde dig, felkoden tyder på ogiltig licens när det i själva verket är ngn bugg i Update-rutinen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts