m Posted May 16, 2007 Share Posted May 16, 2007 jag har ett problem med dvd spelaren den går inte att hitta i xp. jag har provat allt möjligt den är helt borta virtuella dvds hittar inte xp heller när jag startar om datorn då finns den men inte när windows har startat jävligt jobbigt och jag orkar inte blåsa om burken hoppas nån har nån lösning Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted May 16, 2007 Share Posted May 16, 2007 Finns den i Enhetshanteraren med en felkod? Isåfall kolla detta.... Strunta i anledningen till att denna lösningen uppkommit, bara följ instruktionerna... http://support.microsoft.com/kb/270008/sv Detta är ett vanligt fel när man bl a installerat något brännarprogram, men på ett flertal forum har det rapporterats att det kan uppstå vid vissa kopieringsskydd på spel.. Mvh Mange Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
m Posted May 16, 2007 Author Share Posted May 16, 2007 mange du ska ha super tack funkade galant .Jag tog bort lowerfilter och startade om burken då fanns spelaren där igen tack igen /mvh mange Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted May 17, 2007 Share Posted May 17, 2007 Inga problem! M Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts