ekenberg Posted May 17, 2007 Share Posted May 17, 2007 Hej jag har problem med explorer i xp. När jag ska öppna mappar, startmenynn kotrollpanelen mm. Så kommer ett meddelande upp om att servern är upptagen, välj: försök igen eller växla till... Den är nyformaterad med alla orginal drivrutiner och samma program som jag alltid haft osv. Men hur får man bort just det där, orkar inte formatera igen även om det går snabbt så är det jobbigt att installera adobe creative suite som tar 1-2 timmar. Sen startar den om sig bara helt plötsligt och så står det att datorn har återställt sig efter ett allvarligt fel, beror säkert på samma fel hoppas jag. Måste oxå tillägga att den är virusfri då jag gjorde ominstallationen med formatering i går natt Vad göra??? MVH martin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oskarh Posted May 25, 2007 Share Posted May 25, 2007 kanske inte tillför något, men adobe creative suite (2) tar för mig inte mer än 20 minuter att installera... Jag vet inte om du bara har cs eller cs2/3 men så lång tid tror jag inte det bör ta att installera cs. Jag skulle allt prova att formatera om en gång till, tar ju inte mer än en timme. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ekenberg Posted May 25, 2007 Author Share Posted May 25, 2007 formaterade i natt igen, det är nått program som orsakar detta, det blir bara efter uppstart, då kommer rutan innan xp laddat in alla prog cs3 tar mer än 20 min ska ja säga. det är väl än 8-10 program tror inte du klarar det på 20 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oskarh Posted May 25, 2007 Share Posted May 25, 2007 du skrev inte vilken csversione, men cs2 tar inte lång tid att installera. Dock har jag inte provat cs3 än. så det vet jag inte. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ekenberg Posted May 25, 2007 Author Share Posted May 25, 2007 menar du packetet med photoshop, flash,illustrator,firework mm Ska installera det nu, klockar det... Jag har creative suite web premium cs3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ekenberg Posted May 25, 2007 Author Share Posted May 25, 2007 43 minuter med en stillastånde dator utan öppna program. Det är rätt länge, det tar över 1 timme om man håller på o jobbar lite samtidigt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts