Gå till innehåll

Problem med explorer i XP home


ekenberg

Recommended Posts

Hej jag har problem med explorer i xp.

När jag ska öppna mappar, startmenynn kotrollpanelen mm.

Så kommer ett meddelande upp om att servern är upptagen, välj: försök igen eller växla till...

Den är nyformaterad med alla orginal drivrutiner och samma program som jag alltid haft osv.

Men hur får man bort just det där, orkar inte formatera igen även om det går snabbt så är det jobbigt att installera adobe creative suite som tar 1-2 timmar.

Sen startar den om sig bara helt plötsligt och så står det att datorn har återställt sig efter ett allvarligt fel, beror säkert på samma fel hoppas jag. Måste oxå tillägga att den är virusfri då jag gjorde ominstallationen med formatering i går natt

Vad göra???

MVH martin

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kanske inte tillför något, men adobe creative suite (2) tar för mig inte mer än 20 minuter att installera... Jag vet inte om du bara har cs eller cs2/3 men så lång tid tror jag inte det bör ta att installera cs.

Jag skulle allt prova att formatera om en gång till, tar ju inte mer än en timme.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

formaterade i natt igen, det är nått program som orsakar detta, det blir bara efter uppstart, då kommer rutan innan xp laddat in alla prog

cs3 tar mer än 20 min ska ja säga. det är väl än 8-10 program

tror inte du klarar det på 20

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...