Ozzyman Posted May 25, 2007 Share Posted May 25, 2007 Hej!Jag är ny medlem här och har ett problem med att det finns inget partitionerings program som fungerar i x64 bitars miljö! Har försökt de mesta! Norton Partition Magig 8.05 fungerar inte i x64 win pro! Kan någon vänlig själ hjälpa mig med detta problem? Tacksam för svar! Mvh.Ozzyman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted May 26, 2007 Share Posted May 26, 2007 Om du kan få tag på en Vista-skiva så kan du starta upp från den och köra diskpart, där du kan partitionera dina diskar på det viset Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ozzyman Posted May 30, 2007 Author Share Posted May 30, 2007 Hej Stenis! Lånade en Vista dvd skiva av min kompis men det gick inte att partitonera min hård disk!!! Vad ska jag ta mig till? Jag vill alltså dela upp min "stora" hård disk på 2 delar!!! Använder x64 Windows XP Pro x64 Edition!!! Ozzyman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ozzyman Posted June 15, 2007 Author Share Posted June 15, 2007 Hej Stenis! Det ordnade sig med Partitioneringen av min hård disk!!! Först och främst så köpte jag Vista Ultimate x64!!! Jag använde Acronis Disc Director Suite för att partitionera min hård disk!!! Acronis är den enda partitionerings verktyg som fungerar i 64 bitars miljö!!!(alla fall för mig på min dator!) Så nu är allt frid och fröjd på min dator! Vista Ultimate x64 och Win XP Pro x64 fungerar bra ihop..... Ozzyman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts