Gå till innehåll

Partitionera/dela hårddisk i windows x64!


Ozzyman

Recommended Posts

Hej!Jag är ny medlem här och har ett problem med att det finns inget partitionerings program som fungerar i x64 bitars miljö! Har försökt de mesta! Norton Partition Magig 8.05 fungerar inte i x64 win pro! Kan någon vänlig själ hjälpa mig med detta problem? Tacksam för svar!

Mvh.Ozzyman

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Stenis! Lånade en Vista dvd skiva av min kompis men det gick inte att partitonera min hård disk!!!

Vad ska jag ta mig till? Jag vill alltså dela upp min "stora" hård disk på 2 delar!!! Använder x64 Windows XP Pro x64 Edition!!!

Ozzyman

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 veckor senare...

Hej Stenis! Det ordnade sig med Partitioneringen av min hård disk!!! Först och främst så köpte jag Vista Ultimate x64!!!  Jag använde Acronis Disc Director Suite för att partitionera min hård disk!!! Acronis är den enda partitionerings verktyg som fungerar i 64 bitars miljö!!!(alla fall för mig på min dator!) Så nu är allt frid och fröjd på min dator! Vista Ultimate x64 och Win XP Pro x64 fungerar bra ihop.....

Ozzyman

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...