swag Posted June 18, 2007 Share Posted June 18, 2007 hej vad hittar jag detta hän på datan aero glass. hittar något som heter windows aero. läste att man kan göra fönstrena genomskinliga.kan någon visa hur? finns det mer teaman att ladda ner någonstans . någon som vill hjälpa mej. Micke har vista ultimate swe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orvaldo Posted June 19, 2007 Share Posted June 19, 2007 När du installerat Vista skall Aero redan vara igång, annars gå in på kontrollpanelen -> Utseende -> Tema -> Vista Aero Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted June 19, 2007 Share Posted June 19, 2007 Det kräver att du har ett grafikkort som stödjer det... får inte gömmas bort... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
swag Posted June 19, 2007 Author Share Posted June 19, 2007 hej igen mitt grafik kort heter asus en 7900gt nvidia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orvaldo Posted June 23, 2007 Share Posted June 23, 2007 Då borde det fungera !?! Säkert att du har Premium ? Högerklicka på Skrivbordet -> Anpassa -> Fönsterfärg & Utseende -> Windows Aero Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
swag Posted June 23, 2007 Author Share Posted June 23, 2007 ja jag är säker att jag har Premium .är det konstigt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orvaldo Posted June 25, 2007 Share Posted June 25, 2007 Har du prövat det jag skrev, det måste funka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
swag Posted June 25, 2007 Author Share Posted June 25, 2007 jo jag fick fram det tack vet du om man kan ladda ner mer tema Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orvaldo Posted June 28, 2007 Share Posted June 28, 2007 Tror inte det kommit tema till Vista än, men det kommer såsmåningom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts