Landsfiskalen Posted July 12, 2007 Share Posted July 12, 2007 Den står på max i inställningar för musen, men ja skulle vilja ha den ännu snabbare. Finns de nått hack för den? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
work Posted July 12, 2007 Share Posted July 12, 2007 Hade en mus som gick sönder och kopplade in äldre optisk mus och musperkare bliv mycket mycket slö fast ja hade ställt in på det snabbaste Invensterade i ny optisk mus och nu kan jag inte klaga på hastigheten, på muspekaren Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landsfiskalen Posted July 12, 2007 Author Share Posted July 12, 2007 Den funkar som den ska. Riktigt bra när ja jämför med hur en del andra har de. Bara en två - tre centimeter tvärs över skärmen. Men ja vill ha den ändå snabbare. (HyperAktiv ;D ) Har för mig att den va snabbare i ubuntu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olivermannen Posted July 12, 2007 Share Posted July 12, 2007 Den står på max i inställningar för musen, men ja skulle vilja ha den ännu snabbare.Finns de nått hack för den? Second that Har förövrigt fortfarande kulmus, väntar på den där perfekta. Den där jag fick med mitt CP-tangentbord från Microsoft ( / -format ), men som tyvärr gick sönder.. Har redan lagat den förut men sista gången gick det inte.. . :-[ Jag fattar inte varför Microsoft inte säljer dem längre ?? De var ju BÄST, nu kränger de bara wannabe-kopior Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts