Elliemoon Posted July 29, 2007 Share Posted July 29, 2007 Har köpt en laptop med Vista, och vill flytta dokument från min gamla XP dator, har en korsad nätverkskabel, men hur gör jag sen? Kan liksom inte hitta den Vista om jag sitter vid XP, och tvärtom. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ClasP Posted July 30, 2007 Share Posted July 30, 2007 Prova att köra med "Windows filöverföring" i Vista. Du måste installera det på XP burken oxå. När du startar programmet i Vista så är det en steg för steg guide. Har dock inte provat den själv men det ser enkelt ut. (Skriv filöverföring i sökrutan på startmenyn så kommer "Windows Filöverföring" upp) /C Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elliemoon Posted July 31, 2007 Author Share Posted July 31, 2007 Tack för tipset men det hjälpte inte alls, jag kör cd-skivor istället. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts