Jag Posted August 3, 2007 Share Posted August 3, 2007 Hej Hur ändrar man var på skärmen autostartande program ska dyka upp? Har hört att man kan ändra i registret, men minns inte hur. Hoppas någon vet. Anders Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landsfiskalen Posted August 3, 2007 Share Posted August 3, 2007 Storlek och placering? Håll ner [shift] och stäng med krysset. 8) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jag Posted August 3, 2007 Author Share Posted August 3, 2007 Placering på skärmen. Jag drar dit jag vill ha det, men nästa gång jag startar så placeras det mitt på skärmen igen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jag Posted August 3, 2007 Author Share Posted August 3, 2007 Tack för hjälpen Landsfiskalen. Det fungerade perfekt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landsfiskalen Posted August 3, 2007 Share Posted August 3, 2007 vad va de du skulle flytta då? Kul att man va till nån nytta för en gångs skull. ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts