hugo91 Posted August 11, 2007 Share Posted August 11, 2007 Hej! Jag har ett otroligt irriterande problem i Vista. Det är så att min internetanslutning slutar att fungerar då och då, det blir "begränsad eller ingen anslutning". Jag har inte kommit på varför det händer utan det tycks mest ske slumpmässigt. Jag har två datorer, en som är kopplad direkt till internet och en annan som går genom den datorn. Jag har haft samma problem på båda, men när jag installerade XP igen på den som går direkt till internet så försvann problemet. Så det är förmodligen Vista som orsakar det. Någon som har samma problem och vet hur man löser det? Tacksam för svar! MVH / Hugo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted August 11, 2007 Share Posted August 11, 2007 Läs denna artikel: http://www.alltomxp.se/index.php?option=co...&Itemid=131 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hugo91 Posted August 11, 2007 Author Share Posted August 11, 2007 Tack Stenis! Alltid lika hjälpsam =) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted August 13, 2007 Share Posted August 13, 2007 Finns problemet kvar eller har du lyckats lösa det? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts