Hacke Posted August 15, 2007 Share Posted August 15, 2007 Hej Lägg till i Favoriter fungerar inte längre i Intermet Explorer 7. Det kommer upp felruta "Det gick inte att skapa (Websidans namn) Odefinierat fel" Efter lite googlande hittade jag följande tips: 1 Exportera Favoriter till en html-fil 2 Rensa Favoritmenyn 3 Importera html-filen 1:an och 2:an lyckades, men när jag skulle importera sprack det "Fel vid konvertering av bokmärken" Jag har provat i både 32 och 64bit versionen av IE7 Finns det något sätt att reparera IE7 (Jag har retailversionen av Home Premium 64bit) // Rådlös Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted August 15, 2007 Share Posted August 15, 2007 Tjena! Detta fel uppstår om du har flyttat Favorit-mappen till en annan mapp på hårddisken (genom att ta Egenskaper och välja Plats och där byta plats på mappen). Åtgärda detta genom att högerklicka mappen du har flyttat Favoriterna till och välj Egenskaper > Säkerhet. Markera dig själv i listan, om du saknas, klicka Redigera och lägg till ditt kontonamn, och ge sedan ditt konto fullständig behörighet. EDIT: Om du inte har flytta favoriterna så bör du kontrollera ägaren på Favoriter-mappen ändå, för det lär vara samma lösning. // Andreas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hacke Posted August 15, 2007 Author Share Posted August 15, 2007 Tackar och bugar Jag har flyttat alla dom där "User"mapparna till en backup-disk men nu fungerar det // Glad igen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts