Ängegärd Posted August 20, 2007 Share Posted August 20, 2007 HEjSann & Hallå!!! Jag har laggt upp tre stycken inloggningsprofiler på min Vista burk. När jag loggade in på ett av kontorna och resant bort ikonen som jag inte vill skall finnas med på de kontona som inte är "mitt" så försvinner även ikoner i min profil. Jag har letar i Vista efter användarprofiler där jag göra personliga startmenyer och skrivbord som man kunde i XP. Är det någon som förstår vad jag menar och vet var jag skall leta i Vista. TACKsam för hjälp!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ClasP Posted August 20, 2007 Share Posted August 20, 2007 I Vista finns det som i XP en personlig del och en delad del av startmenyn. Vista delad c:programdatamicrosoftwindowsstart menu privat c:usersnamnappdataroamingmicrosoftwindowsstart menu XP Delad c:documents and settingsall usersstart-menu privat c:documents and settingsnamnstart-menu Så se till att ta bort genvägarna på rätt ställen så ska det nog gå bra. /C Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ängegärd Posted August 20, 2007 Author Share Posted August 20, 2007 TACKar ClasP för hjälpen!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts