Native22 Posted October 23, 2007 Share Posted October 23, 2007 Jag har installerat Aoe 3 och nu försöker jag installlera Aoe3 the warcheifs, men.. Denna fil fattas:FirewallInstallHelper.dll den borde heta så VAR KAN JAG HITTA DEN?? Det står att en del av programmet fortfarande är in på datorn , bara 11Mb men ändå jag skulle vilja avinstallera det helt innan jag installerar Aoe3:The warcheifs Ställ gärna frågor jag kan ha glömt något men det mesta av förklaringen är nog här. FirewallInstallHelper.dll så heter den. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landsfiskalen Posted October 23, 2007 Share Posted October 23, 2007 In English. Ta bort ev trialversioner och prova tippsen i tråden. http://forum.agecommunity.com/forums/thread/435579.aspx Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Native22 Posted October 30, 2007 Author Share Posted October 30, 2007 Tack jag har fått det att funka .. Väntar på den andra expansionen nu bara Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts