RipTheJacker Posted November 6, 2007 Share Posted November 6, 2007 Hallå! Jag undrar vad Vista Basic har för prestandakrav? Funderar på att dra in det på en dator med följande prestandad: 2,4Ghz P4 521 + 256mb DDR1. Asus Geforce 6200 140gb Hdd. Funkar det bra måntro? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Naturguiden Posted November 6, 2007 Share Posted November 6, 2007 Det må väl gå bra men sedan bör du fundera på vad du skall köra för program ... Om du skall installera Adobe Master Collection så skall du ha minst 1GB ram 2 gör verkligen inget... Din HD räcker till i vilket fall Kör Windows Vista Upgrade Advisor http://www.microsoft.com/windows/products/...adeadvisor.mspx för att se om din dator pallar kraven, om den inte gör det så talar den om vad du bör uppgradera... Min uppfattning i alla fall, jag har 895 MB Internminne och jag har problem med en del av Adobe Master Collection programmen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted November 6, 2007 Share Posted November 6, 2007 Det fungerar utmärkt att köra Vista Basic på den dator du beskriver! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts