nissenisse Posted November 27, 2007 Share Posted November 27, 2007 Hejsan,,,undrar om någon vet varför Windows update erbjuder en VALFRI uppdatering som heter, nVidia-video-och mitt grafikkortsnamn. Nu har ju jag de senaste uppdateringarna från Nvidia. Har jag missat något eller har Windows update missat något.????? Någon som vet något om detta MvH Nybörjaren Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waxinator Posted November 28, 2007 Share Posted November 28, 2007 Jag tror att Microsoft Update missuppfattar vissa versioner på drivrutiner. Jag har fått förslag på ljuddrivrutin med lägre (inte fungerande AC97) version. Men de är som sagt VALFRI uppdatering och laddar man inte själv så kan det vara bra att 'hänga med'. Väljer du att inte uppdatera så kan du högerklicka raden och välja att dölja (glömma bort) den. Detta togs upp här i september då någon trodde att datorn skulle sluta fungera om man inte laddade ner allt som föreslogs men jag tror att LasseB är med oss fortfarande 8) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts