Gå till innehåll

Varför funkar inte dreamscene när man installerat sp1??


Gäst fjamsetramsa

Varför funkar inte dreamscene när man installerat sp1??  

  1. 1.

    • vista
      0
    • sp1
      0


Recommended Posts

Gäst fjamsetramsa

nej...inget felmeddelande...installera vista med alla uppdateringar o allt så funkar allt....sen kör man in sp1 så funkar allt kanon mycket bättre men dreamscene är borta...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror inte det har med språket att göra. Jag har home premium svenskt och testade för en tid sedan att få in Dreamscene vilket fungerade men det blev då engelsk text i fönstret "anpassa utseende och ljud". När jag nu har SP1 RC så finns det fortfarande kvar och nu är "anpassa ...." med svensk text. Endast då jag högerklickar på en film sekvens är det fortfarande engelskt "set as desktop background"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo så är det nog. Ska plocka bort dreamscenedelen då den ändå är mest lulllull, enligt mig, och tar kraft från min lilla laptop. Men det var kul o testa

o du Stenis Tack för en ovärderlig sida o forum. Hmm grått, regn o snart Jul. Lte vitt kunde vi väl få även in the south of sweden

;D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo så är det nog. Ska plocka bort dreamscenedelen då den ändå är mest lulllull, enligt mig, och tar kraft från min lilla laptop. Men det var kul o testa

o du Stenis Tack för en ovärderlig sida o forum. Hmm grått, regn o snart Jul. Lte vitt kunde vi väl få även in the south of sweden

;D

Yes, det låter som en bra idé ;) Tack själv för att du besöker sajten :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...