jensa Posted December 20, 2007 Share Posted December 20, 2007 Ja hur 17 gör man för att stänga av det?? Idag när jag öppnade min fotomapp så fanns där navigeringsfönstret, har aldrig använt mig av det förut. Tycker bara det är i vägen och störande. Så hur ska jag göra för att få bort det? Har suttit en timme men jag är helt tom i hjärnan på detta..... mvh jens Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waxinator Posted December 20, 2007 Share Posted December 20, 2007 Om det är vanliga utforskaren fönstret (Bilder) så klicka på "Ordna" och sedan "Layout..." och avmarkera (blåmarkerad ram) "Navigeringsfönster". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jensa Posted December 20, 2007 Author Share Posted December 20, 2007 Tack för svaret! ska ordnas så fort jag slutat jobba ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jensa Posted December 20, 2007 Author Share Posted December 20, 2007 Nu har jag åter ordning på mapparna. Tänk att det kan stå så still i hjärnan ibland ??? Tusen tack för hjälpen mvh jens Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts