Podbot Posted December 23, 2007 Share Posted December 23, 2007 Tjenare, jag undrar hur ni kan skapar omröstning? Jag vill gärna lära mig i HTML Och jag har egen hemsida http://oceanen.tu.orebro.se/users/amg/ Ämnet redigerat av stenis, har förtydligat ämnet/rubriken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest al6 Posted February 18, 2008 Share Posted February 18, 2008 Antingen får du använda någon gratisservice som sköter detta, men det brukar ofta betyda mycket reklam och blandad design. Att kunna göra en egen i HTML är omöjligt - eftersom HTML inte är ett programmeringsspråk - det är bara en standard som säger till webbläsaren hur den ska visa text och bilder. Om du annars vill göra en omröstning själv, vilket inte är allt för svårt, så måste du ha tillgång till en server som stöder tex ASP, Tomcat, PHP. Men för en gratisservice så tror jag man brukar kalla det poll något. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts