Gå till innehåll

Kan man ha alla program på U3 USB-minne?


Gäst Naturguiden

Recommended Posts

Gäst Naturguiden

En undran kan man ha alla program på en USB pinne med U3, typ office och Photoshop

Så slipper man ha dom på hårddisken?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sant, men det brukar fungera med de flesta programmen. Dock har jag provat detta med NetBeans, som är ett program som redigerar och håller på med källkoder fram och tillbaka och detta var riktigt superlångsamt gämfört med att ha det på hårddisken. Ett litet tips bara, jag tror inte photoshop blir så snabbt på ett usbminne då det ska spara bilderna fram och tillbaka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Naturguiden

Jo det är nog inte så bra att ha det med photoshop men en dela ndra prog har jag funnit så man kan komma in på de riktiga sidorna hos polarna som inte har några bra program eller inte de rätta

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Naturguiden

Vart får man tag på Programmet som följde med USB stickan har tagit bort den och vill nu ha den tillbaka

Typ LP installer så man får upp menyn när man stoppar in stickan i datorn, det skall vara minst version 1.4 för att det skall funka i vista

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vart får man tag på Programmet som följde med USB stickan har tagit bort den och vill nu ha den tillbaka

Typ LP installer så man får upp menyn när man stoppar in stickan i datorn, det skall vara minst version 1.4 för att det skall funka i vista

Denna ver. 1.4 har annonserats sedan lång tid tillbaka, vet inte om det ens kommer...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...