Gå till innehåll

Problem med uppladdning av bilder till olika fotolabb.


hic

Recommended Posts

Har en ny dator med Vista installerad, inte fungerar det särskillt bra! Har stor funderingar på att byta till "gamla" XP igen. Mitt problem som jag vill få svar på nu är, när jag skall beställa bilder från fotolabb så fungerar uppladdningen bra men hela skiten låser sig när den kommer till sista bilden. Har provat från olika labb men det hjälper inte, den tappar uppkopplingen till nätet och bara en omstart av datorn kan få mig att komma ut på nätet igen. Samma sak med torrentnedladdning, får det bara inte att fungera.

Ämnet redigerat av Malou, har förtydligat ämnet/rubriken

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej !

Börja gärna med att uppdatera din Profil med din dator konfiguration under "Signatur: "

Det är intressant att veta detaljer som nätkort, moderkort, modem, router och dess drivrutin versioner.

Standardsvaret måste till en början bli:

...har du uppgraderat till senaste drivrutinversioner och BIOS i eventuell router.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Problemet finns nog inte i routern eller nåt sånt, jag kan skicka på andra datorer på samma router och modem men inte på den med Vista. Har testat att slå på och av vissa funktioner men kan inte hitta någon inställningsom gör det möjligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...