Spindeln Posted January 18, 2008 Share Posted January 18, 2008 Jag blir så irreterad av att det hela tiden kommer upp i informationsfältet : För att skydda datorn förhindrar Internet Explorer att den här webbplatsen installerar en ActiveX-kontroll på datorn. Klicka här om du vill se alternativ Ingen inställning tycks hjälpa heller. Alltså Html-filer som jag har i min dator kan jag inte öppna utan att först tillåta blockerat innehåll. Det måste man väl kunna ändra på i någon inställning. Ämnet redigerat av stenis, har förtydligat ämnet/rubriken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waxinator Posted January 18, 2008 Share Posted January 18, 2008 Antingen klickar du på meddelandelisten och installerar tillägget eller så ändrar du i Verktyg - Internetalternativ - Säkerhet - "Internet - Anpassad nivå" och avaktivera eller ställer om hanteringen av ActiveX -kontrollerna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts