Petter500 Posted February 10, 2008 Share Posted February 10, 2008 Alltså problemet är, när man håller på panelen längst ner på program kommer hemsidan upp och man ser smått vad som är uppe. problemet nu är att det inte funkar för mig.... eller inga spel... och när jag alt tabbar så kommer inte rutorna i mitten upp.. kan nån hjälpa mig? Ämnet redigerat av stenis, har förtydligat ämnet/rubriken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waxinator Posted February 10, 2008 Share Posted February 10, 2008 När du trycker <Alt> <Tab> får du inte ens upp de gamla små ikonerna mitt på skärmen ? För att få de stora bilderna mitt på skärmen och nere på Aktivitetsfältet så krävs Skrivbords Temat Aero. Aktivitetsfältets Egenskaper kan dessutom stänga av "Visa fönsterminiatyrer" (se bild). (Alternativet är utgråat om inte Aero Tema används) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petter500 Posted February 10, 2008 Author Share Posted February 10, 2008 nemen alltså jag ser rutor men, rutorna på alla spel är bara vita med spelets symbol i mitten och från spelen kan jag inte alt tabba ordentligt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waxinator Posted February 10, 2008 Share Posted February 10, 2008 Ta gärna en skärmbild och visa hur det ser ut! (Ctrl + PrintScreen och in i Paint) Du bifogar JPEG-bilden via "Fler alternativ..." (max 125kb stor). EDIT: Spel i fullskärmsläge vissar aldrig mer än ikonen på vit bakgrund. Andra fönster och spel visar riktiga bilden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petter500 Posted February 10, 2008 Author Share Posted February 10, 2008 Såär ser det ut FAst det e fullskärm men kan inte alt tabba men det kunde för typ 2 dagar sedan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waxinator Posted February 10, 2008 Share Posted February 10, 2008 Bra och tydliga bilder ! Men då ser det ut precis som det skall på Skrivbordet. Kvarvarande fråga blir då varför du anser att <Alt> <Tab> inte reagerar som förväntat... Du har väl inte fått fram dessa bilder utan att du kunnat alt-tabba dig ut till Skrivbords vyn : Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petter500 Posted February 10, 2008 Author Share Posted February 10, 2008 Assåjag k altabba men inte med rutorna från ett fullskärms spel... det kunde jag för 2 dagar sedan och jag vill kunnna det igen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waxinator Posted February 10, 2008 Share Posted February 10, 2008 Eftersom Windows funktion av Alt-Tab fungerar felfritt så... är enda chansen att du ändrat i spelets options så att dessa tangenter fått annan betydelse där. Jag har inga andra ide'er. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petter500 Posted February 10, 2008 Author Share Posted February 10, 2008 Ok tack för allting ;P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts