Magnus molin Posted February 28, 2008 Share Posted February 28, 2008 Hej, Jag har tankat hem Ca 200 nya brushes och skulle behöva lite hjälp med att få in dom i "PS CS2" (alla på en gång). Jag vet hur man lägger till nya och så men, vill inte lägga in en för en hela tiden...blir rätt så drygt efter ett tag. Finns det någonting i datorn man kan kopiera detta till? så alla läses in på en och samma gång? Tack! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus molin Posted February 28, 2008 Author Share Posted February 28, 2008 Finns det ingen som vet? : Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landsfiskalen Posted February 28, 2008 Share Posted February 28, 2008 Vet inte, har bara elements, men de brukar stå där man hämtar. Kanske bara och kopiera över filerna? I min tror ja de blir så här. C:ProgramAdobePhotoshop Elements 5.0PresetsBrushes Ta en skärmdump på innehållet i mappen, så du vet vilka som ska va kvar ifall de blir fel. ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest yassin_2999 Posted February 28, 2008 Share Posted February 28, 2008 Du har brush funktionen igång och längst uppe i höger hörnet i Brush fönstert så finns en liten svart pil. Klicka på den och där finns redan brushes som du kan lägga in, som inte är inlagda. Dessa kommer med PS men man får lägga till dem manuellt. Lycka till ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts