PK_gbg Posted March 3, 2008 Posted March 3, 2008 Kan inte radera besökta websidor från adressfältet. Har försökt via kontrollpanelen, men det vill inte fungera. Har någon en lösning? Ämnet redigerat av Mickilina, har förtydligat ämnet/rubriken Quote
waxinator Posted March 3, 2008 Posted March 3, 2008 [iE7] Verktyg - Internetalternativ - (fliken) Allmänt - (på mitten) Webbhistorik - "Ta bort..." Quote
mimar Posted March 3, 2008 Posted March 3, 2008 Ifall inte Waxinators alternativ fungerar för dig, så kan du ju alltid pröva något slags 3:e parts program. Ett exempel på sådant kan du hitta på länken här under: http://www.download.com/Track-Eraser-Delux...98.html?tag=pub Lycka till! Quote
PK_gbg Posted March 3, 2008 Author Posted March 3, 2008 Waxinator: Jag har tidigare gjort som du skrev, jag kanske skulle varit tydligare med mitt tillvägagångssätt, men tack i alla fall. Mimar: Tack, det funkade klockrent. vill inte att min kompanjon skall se allt serru . Tack för hjälpen.... Quote
Recommended Posts