crillez Posted March 4, 2008 Share Posted March 4, 2008 Min personliga visningsbild försvinner efter ett X antal dagar, bilden som ligger där då är en standard bild från WLM!?!!!? Någon som vet varför det beter sig på detta vis??? Ämnet redigerat av stenis, har förtydligat ämnet/rubriken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landsfiskalen Posted March 7, 2008 Share Posted March 7, 2008 Vart har du bilden? Testa den som heter samma som ditt användarnamn. I xp C:Documents and SettingsAll UsersApplication DataMicrosoftUser Account Pictures Link to comment Share on other sites More sharing options...
crillez Posted March 8, 2008 Author Share Posted March 8, 2008 Bilden jag använder ligger i mappen mina bilder på D:, men efter ett par dagar när jag loggar in igen så visas bara en standard bild från wlm!?!?! Har ingen mapp som heter vad du beskriver, kommer bara till all users, sen har jag inte mer mappar som stämmer överens med det du förklarar:.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mumfie Posted March 8, 2008 Share Posted March 8, 2008 Visa dolda mappar och filer måste vara valt, kontrollpanelen, mappalternativ, fliken visning. Bilderna som ligger där enligt landsfiskalens sökväg är 48x48 sparade som bmp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
crillez Posted March 9, 2008 Author Share Posted March 9, 2008 Ja nu fick jag fram de dolda mapparna .... Tack... Men bilden jag vill ha ligger ej i denna mapp, ska man spara bilden dit eller hur funkar det???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mumfie Posted March 9, 2008 Share Posted March 9, 2008 Tanken var väl att du skulle prova spara bilden dit i samma format som de som redan ligger där. Normalt sätt ska det inte spela någon roll var bilden finns men eftersom du har problem så kan det ju vara värt att prova. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landsfiskalen Posted March 11, 2008 Share Posted March 11, 2008 Va bara ett test. Du kan prova o kalla din bild för ditt användarnamn.bmp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts