Anders1980 Posted March 12, 2008 Share Posted March 12, 2008 Vad tycker ni om det att dom ska dra sig tillbacka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lemmings1024 Posted March 12, 2008 Share Posted March 12, 2008 Ja det är verkligen surt om Abit försvinner har alltid använt dom enligt Abit själva ska dom försvinna mer och mer i världen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted March 12, 2008 Share Posted March 12, 2008 Källa?? Ingen erfarenhet av märket, så mig gör det inget. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mumfie Posted March 12, 2008 Share Posted March 12, 2008 Sköööönt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waxinator Posted March 12, 2008 Share Posted March 12, 2008 Sköööönt! ??? ??? ??? Jag anser att Abit har skött sig fint. Jag har haft flera av deras moderkort. Ju fler dess bättre för oss konsumenter. Det håller priserna på dagens låga nivå. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JohanF Posted March 12, 2008 Share Posted March 12, 2008 Verkligen synd om det är sant. Har ni nån källa på det här? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mumfie Posted March 12, 2008 Share Posted March 12, 2008 Sköööönt! ??? ??? ??? Jag anser att Abit har skött sig fint. Jag har haft flera av deras moderkort. Ju fler dess bättre för oss konsumenter. Det håller priserna på dagens låga nivå. Jag tänkte bara att då kanske det blir plats för någon ny att komma fram och det är ju alltid spännande, plus att det är ju alltid enklast som ny att slå sig in med låga priser. ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders1980 Posted March 12, 2008 Author Share Posted March 12, 2008 läs detta så fattar ni http://www.tomsbusiness.se/nyheter/news.php?date=1204917574 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JohanF Posted March 12, 2008 Share Posted March 12, 2008 Det är inget där som pekar på att Abit ska "dra sig tillbaka" möjligtvis att de skulle kursa enligt hans åsikt då men det är ju inte samma sak. : Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eke100 Posted March 13, 2008 Share Posted March 13, 2008 Jag föredrar Asus jag gillar dom jag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts