Gå till innehåll

[LÖST] Söker backupprogram som funkar under Vista x64.


ulni

Recommended Posts

Jag söker ett backupprogram för backup av filer/kataloger som jag väljer och backar upp dem till en extern USB disk. Nästa krav är att de skall fungera under Vista x64 och där kom problemet fram.

Jag har Maxtor OneTouch till min Maxtor III disk fungerar utmärkt under Vista x86 men ej under x64.

Jag har nyligen köpt en Western Digital My Book där det fanns testversioner till Memeo Autobackup som enligt deras sida skulle vara Vista kompatibel och det innebär att den funkar under Vista x86 men ej under x64.

Norton Ghost 14 har jag testat och den funkar under x64 men jag gillar inte den.

Vistas inbyggda backup tar inte de filer jag vill ha.

Min fråga finns det något backupprogram i stil med Maxtor OneTouch eller Memoe Autobackup som fungerar under Vista x64.

/Uffe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade letat ett bra tag efter ett backupprogram. Att jag själv skulle hitta programmet var en ren slump.

Skulle hämta Comodo Firewall till min gamla Compaq Armada, ser att Comodo har backapprogram.

Står att det är Vista kompatibelt. Det har det ju stått på alla andra program jag testat men det gällde visst inte Vista x64.

Installerar programmet. Självklart funkar det i Vista x64 och det var precis den typen av program jag sökte.

Billigt var det också.

GRATIS E`GOTT!!!!

/Uffe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade letat ett bra tag efter ett backupprogram. Att jag själv skulle hitta programmet var en ren slump.

Skulle hämta Comodo Firewall till min gamla Compaq Armada, ser att Comodo har backapprogram.

Står att det är Vista kompatibelt. Det har det ju stått på alla andra program jag testat men det gällde visst inte Vista x64.

Installerar programmet. Självklart funkar det i Vista x64 och det var precis den typen av program jag sökte.

Billigt var det också.

GRATIS E`GOTT!!!!

/Uffe

Det var tydligen så gott, så att Uffe tänkte behålla det för sig själv!  ;)    Men där kan han känna sig blåst!... för här kommer länken!      ;D

http://backup.comodo.com/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...