GhostDog Posted March 25, 2008 Share Posted March 25, 2008 Någon som vet orsaken till att man inte kommer åt drivrutiner till ljudkort från creatives sida? Har försökt i 2 dagar från 3 olika datorer komma åt drivrutinen 1.04.0077 till SoundBlaster Audigy LS(SE). (Testat andra produkter oxå) Går bra tills man trycker "Håller med" på licensavtalet - sen är det kört. Alltså denna sida: http://files2.europe.creative.com/manualdn...B_1_04_0077.exe Kan det vara så illa att bråket mellan Telia och Cogent som det skrivs om på idg.se är orsaken till problemet? http://www.idg.se/2.1085/1.152160 Har blåst om maskinen så jag måste ha drivrutinen. Har sökt alternativa (seriösa) nedladdnings-sajter utan resultat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landsfiskalen Posted March 25, 2008 Share Posted March 25, 2008 Får du inte hem filen? Ja får ner den. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GhostDog Posted March 25, 2008 Author Share Posted March 25, 2008 Kör du på Telia också Landsfiskalen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landsfiskalen Posted March 25, 2008 Share Posted March 25, 2008 comhem har ja. Ja tror de går o fixa ändå, om Venoms ser detta och vill lägga upp filen? Eller om du vet nån sida som tar filer i den storleken, så kunde vem som helst lagt upp den. Nån som har plats? 8) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GhostDog Posted March 25, 2008 Author Share Posted March 25, 2008 Ah! Oki! Då kan det vara så j_vligt att det är cogent bråket iaf då! Tack för svaret Landsfiskalen! Det bekräftade mina misstankar! Då kan jag fixa drivarna genom brorsan ikväll som sitter på BBB´s lina... Om ingen annan har överskottsenergi och kan/vill lägga ut det nånstans innan kl 18 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landsfiskalen Posted March 25, 2008 Share Posted March 25, 2008 A, va bra ;D Då löser de sig ändå. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts