tkm Posted March 29, 2008 Share Posted March 29, 2008 Hej, finns det uppdaterat resultat i sp1 eftersom det endast går till 5.9 idag ??? Ämnet flyttat av stenis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted March 29, 2008 Share Posted March 29, 2008 Nej! Dessutom kommer du inte få högre resultat ändå, då det baseras på det lägsta resultatet. Det spelar ingen roll om du flera värden över 5.9... du kan i ditt fall inte nå över 5,8 ändå. Förresten.... skrytmåns... ... (skojar med dig lite... är lite avundsjuk) Mange Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lasseska Posted March 29, 2008 Share Posted March 29, 2008 Och är du endå inte nöjd så ändra manuellt ;D Du kan ändra till max 9.9. Windows, Performance, Winsat, dataStore, XML-dokument, redigera Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted March 29, 2008 Share Posted March 29, 2008 Meeeen... hehe. Det är ju ganska genomskinligt.... Det är ju som om jag hade satt ett "FOOSE" märke i bakrutan på min Saab 9000... vilket jag har...hehe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted March 29, 2008 Share Posted March 29, 2008 Nej, SP1 utökar inte gränserna i Windows Experience Index. Jag har ställt en fråga till Microsoft om när gränserna kommer att utökas utan att ha fått något svar på detta. Dags att påminna dom om ett svar! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fjamsetramsa Posted March 29, 2008 Share Posted March 29, 2008 Bättre med rediga grejjor så slipper man fuska Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts