Gå till innehåll

Windows Movie Maker


johnD

Recommended Posts

Hej alla glada!

Efter att ha ominstallerat XP Sp2 och därmed Movie Maker,så vill inte MM fungera riktigt som det gjorde förut. Tänkte det kunde hjälpa att installera om MM,men det verkar svårt! Var kan jag ladda ner MM ? har letat överallt (nästan). Windows update t ex blir jag bara skickad från den ena sidan till den andra i all evighet,utan att hitta ett ställe med "Ladda ner". Skivan med SP 2 där är ju allt eller inget, går inte att sortera ut det man vill ha. Kan hända att jag har gått vilse p g a mycket dåliga engelska kunskaper? Sjutton också att det ska vara så svårt! :( :-[

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...

Du kan installera SP2 igen. Troligen blir det ingen skillnad men det går att göra.

Eventuellt har du lokala konfigurationer som du vill radera ?

C:Documents and Settings'ditt kontonamn'Lokala inställningarApplication DataMicrosoftMovie Maker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

MM uppdateras till MM2 iom SP2 har jag för mig.

Tycker också att tvåan fungerar riktigt dåligt, om någon vet hur man kan få tillbaka ettan så skriv gärna hur man gör.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...

Jag gör som så att jag struntar i Media Player. Det får fungera så dåligt det vill! Jag har nämligen fått klorna i Ulead Video Studio 11. Det programmet kunde lite mer är MM. Ett par saker var lite dumma: Det är på engelska och det sparar färdigt material i ett konstigt filformat, Uleads eget. Men programmet kan bränna också. Gör riktigt tjusiga menyer, bl a. ;D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...