Gå till innehåll

Nedladdning av attatchments i Yahoo! Mail.


Användare X

Recommended Posts

Min dator: Compaq Presario 2500; Intel 2.60GHz; 704 MB RAM; XP; SP2; F-Secure.

Mitt problem: Förr så kunde jag ladda ner upp till 25 attatchments åt gången i YM. Rent tekniskt sett så skall det visst gå till som att YM skapar en zipfil som laddas ner och sedan packas upp. Nu så fungerar det kanske direkt efter omstart och om jag använder mig av Opera. Men andra gången jag försöker så misslyckas det definitivt.

Min prövolicens för WinZip gick ut för länge sedan, men lustigt nog så fungerade det ju ibland för Opera. Jag prövade med att avinstallera WinZip, men inget hände.

FireFox och Internet Explorer fungerar inte alls. Dock så har IE anständigheten att tala om att det är något fel i "Microsoft Windows-internettilläggen" (om jag nu minns rätt.) Vad är det för något?

Tacksam för hjälp!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min prövolicens för WinZip gick ut för länge sedan, men lustigt nog så fungerade det ju ibland för Opera. Jag prövade med att avinstallera WinZip, men inget hände.

Prövnings licensens utgång innebär inte att uppackning slutar fungera.

FireFox och Internet Explorer fungerar inte alls. Dock så har IE anständigheten att tala om att det är något fel i "Microsoft Windows-internettilläggen" (om jag nu minns rätt.) Vad är det för något?

Se under Verktygs-menyn. I IE7 har du "Hantera Tillägg" och i FireFox har du "Tillägg".

Det rör sig om extra program som installeras för att ge extra funktionaliteter och finesser i web-läsaren.

Vissa web-funktioner kräver IE7 för att fungera. FireFox kan eventuellt ha Tillägg som efterliknar IE7 där.

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/se...ail&cat=all

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har installerat det ena tillägget efter det andra till FF, men det fungerar fortfarande inte.

IE kan jag inte ens rätta till. Det enda jag har kunnat gjort vara att markera automatisk identifiering av inställningar. "Diagnosticera anslutningsproblem" i "Verktyg" finns inte ens. Det enda som händer när jag klickar på "Hantera tillägg > Aktivera eller intaktivera tillägg" samt "Hantera tillägg > Hitta fler tillägg" är att jag kommer till en bisarr hemsida som inte fungerar. Dvs:

res://C:WINDOWSsystem32xpsp3res.dll/dnserror.htm#http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=50893

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 månad senare...

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...