johnD Posted April 10, 2008 Share Posted April 10, 2008 Hej alla! Någon som kan ge mig (och andra) ett tips om ett bra och lättanvänt program för video- och filmredigering? Där man kan lägga in lite musik och texter. ??? Ämnet redigerat av stenis, har förtydligat ämnet/rubriken Ämnet flyttat av stenis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest al6 Posted April 10, 2008 Share Posted April 10, 2008 Windows Movie Maker - tror den finns i alla nya Windowsversioner? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johnD Posted April 10, 2008 Author Share Posted April 10, 2008 Ja, Movie Maker har jag men av någon anledning är det en del funktioner som inte fungerar som det ska. Därför vill jag prova något annat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ture Posted April 10, 2008 Share Posted April 10, 2008 ev nero vision skulle kunna funka till det mvh t Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arnada Posted April 20, 2008 Share Posted April 20, 2008 både movie maker och neros program är väl lite båg program och det finns bara ytterst basic funktioner. Kolla in Vegas från sony http://www.sonycreativesoftware.com/products/vegasfamily.asp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nodo Posted April 20, 2008 Share Posted April 20, 2008 Hej! Ja Windows MovieMaker verkar dom aldrig få nån ordning på, det är ett otroligt lättarbetat program om det fungerade, så det är synd. Det som jag använder och är helt överlägset i stabilitet och användbarhet är Ulead Videostudio och versionen just nu är 11.5 och fungerar naturligtvis sämre i Vista men skall vara kompatibelt. Roliga funktioner för export till mobiler osv men kolla själv. Det finns en 30 dagars fullversion på sidan sen är du fast. 412:- är sen rena struntsumman. flashfilm här: http://www.ulead.com/vs/tour.htm --- Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts