Katta Posted April 11, 2008 Posted April 11, 2008 Hej! Jag har en stationär dator som jag kör med XP. Sen har jag även köpt en bärbar dator där operativsystemet är Vista. När jag skriver i Word på den bärbara och sedan ska föra över den till stationära via USB så går det inte att öppna dokumentet!! då ser jag att den har en helt annan ändelse än vanliga .doc.. det står .docx HJÄLP!! är det någon som vet hur jag kan öppna mina dokument..? Ämnet redigerat av stenis, har förtydligat ämnet/rubriken Quote
e-son Posted April 11, 2008 Posted April 11, 2008 Installera Microsoft Office Compatibility Pack på Office 2000, Office XP eller Office 2003, så är problemet ur världen! http://www.microsoft.com/downloads/details...;displaylang=sv Edit: Ett annat förslag är att spara alla dokument som skapas i Office 2007, i det gamla formatet, .doc! Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.