Katta Postad April 11, 2008 Dela Postad April 11, 2008 Hej! Jag har en stationär dator som jag kör med XP. Sen har jag även köpt en bärbar dator där operativsystemet är Vista. När jag skriver i Word på den bärbara och sedan ska föra över den till stationära via USB så går det inte att öppna dokumentet!! då ser jag att den har en helt annan ändelse än vanliga .doc.. det står .docx HJÄLP!! är det någon som vet hur jag kan öppna mina dokument..? Ämnet redigerat av stenis, har förtydligat ämnet/rubriken Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser Fler delningsalternativ...
e-son Postad April 11, 2008 Dela Postad April 11, 2008 Installera Microsoft Office Compatibility Pack på Office 2000, Office XP eller Office 2003, så är problemet ur världen! http://www.microsoft.com/downloads/details...;displaylang=sv Edit: Ett annat förslag är att spara alla dokument som skapas i Office 2007, i det gamla formatet, .doc! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser Fler delningsalternativ...
Recommended Posts
Delta i dialogen
Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.