Gå till innehåll

[LÖST] Hur länge varar tillfälliga problem med registreringstjänst?


Recommended Posts

Jag har försökt regga mig ett nytt WLM-konto sen lördags. men möter bara följande budskap:

t_lbnBTRtCm.gif

Texten kan variera men budskapet är samma. Sen spelar ingen roll försöker jag regga mig på live.se eller hotmail.com.

Jag tycker att denna "tillfälliga" är inte riktigt rimligt. Kan det vara så illa att det är något vajsing här hos mig, kanske försöker jag via fel sida?

Försöker regga mig denna väg: https://signup.live.com/newuser.aspx?mkt=sv...rs=03&lic=1

Häls Mickilina

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

Finns det verkligen ingen som har mött samma problem?

Jag möter fortfarande samma felmeddelande med den skillnaden att datum och klockslag i meddelandet ändras.

Hur kommer det sig att man inte kan registrera sig ett konto. Vad kan felet vara?

Undrar Mickilina

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

Finns det verkligen ingen som har mött samma problem?

Jag möter fortfarande samma felmeddelande med den skillnaden att datum och klockslag i meddelandet ändras.

Hur kommer det sig att man inte kan registrera sig ett konto. Vad kan felet vara?

Undrar Mickilina

Grattis! Du har fått ditt Windows Live ID

D.v.s.... inga som helst problem att registrera ett konto på den adressen som du uppgav! ....det blir betydligt svårare att komma på vad jag skall ha det till!    ;D

Kolla så du inte har spärrat cookies eller popups för den här webplatsen, till att börja med! Och lycka till!  :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för gratulationen  ;)

Men hur skulle jag få kontot? Bara för ett par minuter sedan testade jag igen från länken där högre upp, men tyvärr:

t_hBBidyVcX.gif

Brandväggen hindrar inte, antiviruset hindrar inte, avaktiverade även Adblock Plus, så inte den heller står i vägen, mig veterligen har jag inte spärrat coocies heller.

Det kan väl inte vara så olyckligt att FF 3 beta 5 gör hindrar? Eller något annat?

Häls Mickilina

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för gratulationen  ;)

Men hur skulle jag få kontot? Bara för ett par minuter sedan testade jag igen från länken där högre upp, men tyvärr:

t_hBBidyVcX.gif

Brandväggen hindrar inte, antiviruset hindrar inte, avaktiverade även Adblock Plus, så inte den heller står i vägen, mig veterligen har jag inte spärrat coocies heller.

Det kan väl inte vara så olyckligt att FF 3 beta 5 gör hindrar? Eller något annat?

Häls Mickilina

Det står ju "tillfälligt fel" på ditt errormess.... det kan mycket väl vara något kompatibilitetsproblem med just FF3 b5! Gör ett försök med Internet Explorer, så får du svaret!  :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej e-son!

Ett nytt tack till dig, du löste ju detta  ;D

Det föll aldrig ens i mig att FF skulle hindra...  :-[  men men, detta är ju bara fortfarande beta, fast den skarpa läsaren närmar sig med stormsteg.

Det gick hur lätt som helst att installera via IE (naturligtvis)

Tack än en gång till / Mickilina

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej e-son!

Ett nytt tack till dig, du löste ju detta  ;D

Det föll aldrig ens i mig att FF skulle hindra...  :-[  men men, detta är ju bara fortfarande beta, fast den skarpa läsaren närmar sig med stormsteg.

Det gick hur lätt som helst att installera via IE (naturligtvis)

Tack än en gång till / Mickilina

Gôtt o höra!.... som vi säger i Gbg! Men du löste det faktiskt själv.... jag bara hejade på!    ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...