Belsebub Posted April 14, 2008 Share Posted April 14, 2008 När jag högerklickar på en fil så får jag alternativet: "Take ownership". Hela mitt OS är ju på svenska och allt annat i menyraden är ju på svenska så varför står det på engelska just där? Det borde väl stå: Kör som administratör eller liknande? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted April 15, 2008 Share Posted April 15, 2008 Du kör med ett tredjepartsprogram som stoppat in "Take ownership" på högerklicksmenyn, detta finns normalt sett inte på den menyn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Belsebub Posted April 15, 2008 Author Share Posted April 15, 2008 Jag tänkte på det också med först. Men jag har kollat igenom min lista för installerade program och jag hittar inget som det skulle kunna vara. Går det att kolla upp på något vis? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MikaelJ Posted April 15, 2008 Share Posted April 15, 2008 Hej! Vet inte om den här länken svarar på frågan? Men här är ju hur man åstadkommer det du helt plötsligt har råkat ut för... hehe glömde lägga till den där länken här kommer den http://www.howtogeek.com/howto/windows-vis...-menu-in-vista/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Belsebub Posted April 15, 2008 Author Share Posted April 15, 2008 Ah, tack för länk! Det kan nog lösa mitt lilla problem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts