Holger002 Posted April 17, 2008 Posted April 17, 2008 Någon som vet hur man rensar komplettera automatiskt i windows mail? Optimalt vore om man kunde ta bort endast dom adresser man vill bli av med, alternativt en sätt att rensa den helt och börja om på nytt. Någon som vet? //Fredrik 8) Quote
swante Posted April 17, 2008 Posted April 17, 2008 Nu kan jag vara ute och cykla helt och hållet, men jag vet att i Outlook så ligger denna info i en fil med filändelsen .nk2 och det finns ett program som heter NK2View som man kan lattja med. Dock vet jag inte om detta är applicerbart på Windows Mail. Kanske kan testa programmet och se om det hittar nån nk2-fil dock. Quote
Holger002 Posted April 17, 2008 Author Posted April 17, 2008 Hittar inga .nk2-filer. Windows mail kanske använder nåt annat format. Fler idéer? Quote
Andreas Stenhall Posted May 26, 2008 Posted May 26, 2008 Precis som i riktiga Outlook kan du börja skriva en adress och när du får upp alternativ så trycker du [Pil ner] till du har nått den e-postmottagare du vill rensa bort. När rätt mottagare är markerad trycker du helt sonika [Delete] på tangentbordet och vips så är mottagaren borta från "komplettera automatiskt. Quote
Recommended Posts