Guest Scitchy Posted April 29, 2008 Share Posted April 29, 2008 jag spelar på en sajt som heter kings of chaos. de finns en grej med spelet där man måste kunna se bilder utav siffror som man ska bekräfta. liknelse: "skriv de bokstäver du ser i rutan" osv exempel på länk: http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=f668456t de står: please disable your adblocking software to see the click image men hur i h-e vet jag hur jag gör och vilket program som gör att jag inte kan se bilden? alltså min fråga är, hur gör jag för att se bilden? Ämnet redigerat av stenis, har förtydligat ämnet/rubriken Ämnet flyttat av stenis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waxinator Posted April 29, 2008 Share Posted April 29, 2008 Jag testade din länk i Firefox och där dök ingen bild upp (pop-up tillåtet) men ingenting... Sedan startade jag länken i IE7 och då visar sig bilden på skärmen trots att pop-up där är spärrat. Det är ingen pop-up ruta som kommer upp... Se bild. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts