Salle Posted May 1, 2008 Posted May 1, 2008 FF svara inte på Telias hemsida,går in på första sidan men inte vidare!!! Nån som har råkat ut för samma problem,dette har pågått i 2 dar. Tack! Quote
Guest Sepe Posted May 1, 2008 Posted May 1, 2008 Jag har FF 3 Beta 5 och allt fungerar normalt. AdBlock och många andra tillägg fungerar också fint. Har inte märkt några problem alls. I ditt fall skulle jag ladda ner FF en gång till, då det tar inte lång tid... Jag tror FF 3 Beta 5 är det senaste BETA om du vill ha det senaste. Annars är det FF 2 som är det "stabila"... som man säger... Men, som sagt fungerar FF 3 Beta 5 finfint för mig! Quote
Sir_N Posted May 1, 2008 Posted May 1, 2008 Hej! Jag kör FF 2.0.0.14 och det fungerar utan problem! /Sir_N Quote
Tobbe-xjo Posted May 1, 2008 Posted May 1, 2008 Hej! Kan vara Javan som spökar för dej. Senaste Java Runtime Environment 1.6.0.6 Själv använder jag Opera som standard sen många år men den webbläsaren gillar varken min bank eller telia tyvärr av någon stålle anledning. Quote
Recommended Posts