Lasse B Posted May 7, 2008 Share Posted May 7, 2008 När jag skall skicka e post, flaggar norton för att det är spampost, fel server. När jag avinstalerat SP3 funkar det. Kommer SP att komma som automatisk, eller får man välja skälv om man kommer att vilja ha det. Nu skippar jag SP3 Lasse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted May 8, 2008 Share Posted May 8, 2008 SP3 har redan släppts via Windows Update och kommer att installeras automatiskt ganska omgående trots att du avinstallerar SP3. Jag skulle istället vända mig till Symantec och kolla om de känner till problemet och har en lösning på det snarare än att avinstallera SP3. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse B Posted May 8, 2008 Author Share Posted May 8, 2008 Problemet löst. Det var så enkelt att com hem har stramat opp rutinerna för spampost. Man måste fylla i vad medelandet heter. Synd bara att dom inte informerat om detta. Lasse B Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts