Gå till innehåll

Office 2007 kraschar hela tiden


Recommended Posts

Tja på er grabbar!

Nu är jag här och bråkar igen. Har ett irriterande problem med Office Word, när jag sitter med ett dokument och jobbar så tvärhänger sig datorn. Skärmarna blir svarta efter som jag har en inställning i mitt grafikkort som ska försöka återställa något om det blir fel (vet inte riktigt vad det är) jag blir tvungen att trycka på startaom knappen för att komma ur det. För övrigt fungerar datorn bra, fast det går inte att starta CS source men CS fungerar bra. Har ett ATI Radeon HD 2600 PRO kort som jag köpte för ett tag sen. Har formaterat datorn 2 ggr nyligen men problemet finns kvar, tror att det sitter i Office 2007. Funderar på att lägga tillbaks Office 2003 om ingen kan hjälpa mig med detta.

Ämnet flyttat av Mickilina

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom du är här så ofta och bråkar :D

så kan du väl lika gärna uppdatera din Profil under Profininställningar - Signatur med din utrustning.

Tills dess... så hade farssans XCcube liknande fel fast med helvit skärm.

Där visade det sig att grafikchippet på moderkortet delade minne och klarade inte av

standardklockningen på PC3200 minnena. Jag sänkte dem från 200 till 166MHz i BIOS.

Med detta menar jag att inte bara grafikkortet utan även minnet kan vara inblandat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...