Belsebub Posted May 21, 2008 Posted May 21, 2008 Varför är tecken i command helt snett ex. ska man skriva + måste man trycka shift + ´ på tangentbordet. Och hur tusan gör man ett kolon? Quote
waxinator Posted May 21, 2008 Posted May 21, 2008 Och hur tusan gör man ett kolon? Ö = : P.S. det är dags att plocka bort ditt Amerikanska tangentbord nu... 8) Quote
Belsebub Posted May 21, 2008 Author Posted May 21, 2008 Men what! Hur ställer man om det? Jag vill inte ha något jänkare-tangentbord. Det är dell som strulat till det i installationen sånt fall när jag fick min laptop? EDIT: ö = ; på mitt tangentbord Quote
waxinator Posted May 21, 2008 Posted May 21, 2008 EDIT: ö = ; på mitt tangentbord Men jag skrev 'stort' Ö... (Shift) P.S. Under Kontrollpanelen - Nationella inställningar och språkinställningar, ser du till att du enbart har Svenska val under alla flikarna. Under Tangentbord och språk väljer du Byt tangentbord. När du har satt Svenska som standard (och verkställ) så kan du markera och ta bort Engelskt. Quote
Belsebub Posted May 22, 2008 Author Posted May 22, 2008 Ah! Det tackar vi för. Nu är det som det ska vara. Quote
Recommended Posts