Gå till innehåll

Byta sprak pa windows xp


Gäst Fluorescent79

Recommended Posts

Gäst Fluorescent79

Konnichiwa allihop!

Efter en liten tripp till Japan sa kom jag hem med en Asus eee pc. Ganska rolig manick. Men den envisades med att ha japanskt windows xp installerat pa sig.

Nagra tips pa hur man enklast byter sprak till svenska eller engelska?? Det narmaste jag hittat ar ett nynorskt language pack. Men det ar inte riktigt det jag ar ute efter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Konnichiwa allihop!

Efter en liten tripp till Japan sa kom jag hem med en Asus eee pc. Ganska rolig manick. Men den envisades med att ha japanskt windows xp installerat pa sig.

Nagra tips pa hur man enklast byter sprak till svenska eller engelska?? Det narmaste jag hittat ar ett nynorskt language pack. Men det ar inte riktigt det jag ar ute efter.

Är det Home eller Pro? MUI-stöd finns endast i pro! Har du tur kanske du kan få ladda ner svensk MUI, om du kontaktar MS! Lite info om MUI till XP på länken nedan!

http://www.microsoft.com/globaldev/DrIntl/faqs/MUIFaq.mspx

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Fluorescent79

Jag tror det ar en speciell eee pc brandad version av windows xp home. Jag borde kanske se om jag kan installera den dar fjantiga linuxversionen istallet. Eller se detta som en utmaning i att installer vista pa den  ;D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror det ar en speciell eee pc brandad version av windows xp home. Jag borde kanske se om jag kan installera den dar fjantiga linuxversionen istallet. Eller se detta som en utmaning i att installer vista pa den  ;D

Stämmer nog, att det är en specialmod av xp ja.... även linuxdisten verkar vara någon Asus-mod!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...