ron Posted May 28, 2008 Share Posted May 28, 2008 Tog mig an ovanstående dator åt en polare för att ominstallera windows och allt annat i den. Nu vill den inte ansluta till trådlöst nätverk eftersom den har ett rödkryss och så står det "näverkskabeln inte ansluten" tror t.o.m. att den kör bluetooth på den trådlösa nätverksadaptern, men vet inte säkert. Dessutom så får jag utropstecken på två saker i maskinvarulistan, telefonmodem och "Network controller" inga av dessa finns med på bifogade cd eller på fujitsu siemens hemsida. Eller så har jag letat dåligt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waxinator Posted May 28, 2008 Share Posted May 28, 2008 Jag bara kollade efter Windows XP drivrutiner men är det inte dessa två som saknas ? Motorola SM56 Data Fax Modem Intel PRO/Wireless 3945ABG (Realtek 8169/8110 Gigabit) http://support.fujitsu-siemens.com/se/support/downloads.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts