Guest Naturguiden Posted May 29, 2008 Posted May 29, 2008 Fanns det en guide här så man kunde göra Vista sp1 permanent? vad händer då egentligen??? Jag har engelskt vista ultimate , är det riskfritt att installera det svenska språkpaketet då? Datorn rasar inte ? Ämnet redigerat av Malou, har förtydligat ämnet/rubriken Ämnet flyttat av Malou Quote
e-son Posted May 29, 2008 Posted May 29, 2008 Fanns det en guide här så man kunde göra Vista sp1 permanent? vad händer då egentligen??? Öppna kommandprompten genom att trycka Windowstangenten + r Skriv in " vsp1cln.exe " (betyder ungefär Vista SP1 cleaner) Det finns även 1 stor mapp på C:.... som heter något i stil med "04aa94e3c35ebab09e85cb1b7e" det varierar från dator till dator. Det är temporära uppackningsmappar som är kvar efter SP1 installationen..... dom kan du ta bort! Det som händer, är att du får tillbaka några GB på hårddisken, samt att SP1 inte går att avinstallera mer! Jag har engelskt vista ultimate , är det riskfritt att installera det svenska språkpaketet då? Datorn rasar inte ? Ingen fara! Kör på bara! Quote
Guest Naturguiden Posted May 29, 2008 Posted May 29, 2008 Fanns det en guide här så man kunde göra Vista sp1 permanent? vad händer då egentligen??? Öppna kommandprompten genom att trycka Windowstangenten + r Skriv in " vsp1cln.exe " (betyder ungefär Vista SP1 cleaner) Det finns även 1 stor mapp på C:.... som heter något i stil med "04aa94e3c35ebab09e85cb1b7e" det varierar från dator till dator. Det är temporära uppackningsmappar som är kvar efter SP1 installationen..... dom kan du ta bort! Det som händer, är att du får tillbaka några GB på hårddisken, samt att SP1 inte går att avinstallera mer! Jag har engelskt vista ultimate , är det riskfritt att installera det svenska språkpaketet då? Datorn rasar inte ? Ingen fara! Kör på bara! Det finns även 1 stor mapp på C:.... som heter något i stil med "04aa94e3c35ebab09e85cb1b7e" Finnns den långt under C: för direkt under c: finns den inte iallafall Quote
e-son Posted May 29, 2008 Posted May 29, 2008 Fanns det en guide här så man kunde göra Vista sp1 permanent? vad händer då egentligen??? Öppna kommandprompten genom att trycka Windowstangenten + r Skriv in " vsp1cln.exe " (betyder ungefär Vista SP1 cleaner) Det finns även 1 stor mapp på C:.... som heter något i stil med "04aa94e3c35ebab09e85cb1b7e" det varierar från dator till dator. Det är temporära uppackningsmappar som är kvar efter SP1 installationen..... dom kan du ta bort! Det som händer, är att du får tillbaka några GB på hårddisken, samt att SP1 inte går att avinstallera mer! Jag har engelskt vista ultimate , är det riskfritt att installera det svenska språkpaketet då? Datorn rasar inte ? Ingen fara! Kör på bara! Det finns även 1 stor mapp på C:.... som heter något i stil med "04aa94e3c35ebab09e85cb1b7e" Finnns den långt under C: för direkt under c: finns den inte iallafall Okey.... då har den redan blivit bortrensad då! Den låg direkt under C: Quote
Guest Naturguiden Posted May 29, 2008 Posted May 29, 2008 Ok Då springer jag på de andra sakerna Quote
Sparky Posted May 29, 2008 Posted May 29, 2008 Du kan installera de svenska språkpaketet smärtfritt! då dom släppt nya language mui's som funkar i sp1! så hittar du dom på windows update så kommer de funka fin faint! Quote
Recommended Posts