Olivier Posted May 29, 2008 Posted May 29, 2008 När ett popup-fönster blockeras i Firefox så kommer det upp tre alternativ för mig. 1. Tillåt popup-fönster för ______ 2. Ändra popup-inställningarna 3. Visa inte det här meddelandet Var finns den knappen som Internet Explorer har? Ni vet: tillåt detta fönster tillfälligt eller något liknande. Jag vill kanske bara titta på popupet en gång. Quote
waxinator Posted May 29, 2008 Posted May 29, 2008 Firefox efterhärmar inte allt dom IE7 gör ;D Leta efter Tillägg som ger dig den möjligheten... Verktyg - Tillägg - Hänta tillägg... du vet... Quote
Olivier Posted May 29, 2008 Author Posted May 29, 2008 Jag tycker de borde "härma" allt sådant nödvändigt från varandra iallafall. Quote
waxinator Posted May 29, 2008 Posted May 29, 2008 Detta är just det som gör FF så användarvänligt... De bygger inte in allt från början utan tillåter användarnas behov att styra vilka funktioner och finesser som skall läggas till. Sedan blir det upp till var och en att avgöra vilkas tillägg som de gillar. Quote
Olivier Posted June 6, 2008 Author Posted June 6, 2008 Hittade det, men det är konstigt. Visar sig bara på vissa sidor och fungerar inte alltid. Längst ned står det visa www._________.__ Quote
Recommended Posts