T@wo Posted June 10, 2008 Share Posted June 10, 2008 Tja, När jag ska se på film på tillexempel youtube så laddar den filmen utan att starta den. man ser att den har "buffrat" klart hela filmen och man ska kunna se den utan "hack" men när jag har play på så går det kanske fem sekunder sen stannar det. Om jag spolar fram lite så händer samma sak, den går i ungefär fem sekunder och sen stannar det. Och jag har inget ljud alls. Ni vill nog veta vilken version av Firefox jag har men vet inte hur jag kollar det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waxinator Posted June 10, 2008 Share Posted June 10, 2008 Ni vill nog veta vilken version av Firefox jag har men vet inte hur jag kollar det. De flesta program har i menyerna ett Hjälp-val. Nedersta alternativet i denna Hjälp är normalt "About..." eller "Om..." som berättar om programmet och dess version. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
T@wo Posted June 11, 2008 Author Share Posted June 11, 2008 Såg att när jag stängde av datorn så fanns det sex stycken uppdateringar som skulle instaleras och idag när jag startade den igen så funkar filmer och ljud bra igen i Firefox, tack för din hjälp ändå waxinator. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts