DAson Posted July 2, 2008 Posted July 2, 2008 Kan ej finna mer uppdatering till Vista t.ex. SP1. Söker i Windows Update o så säger den efter ett tag: Det finns inga nya uppdateringar för dator. Men vart är SP1 då?? Någon som har nån idé?? Tacksam för enkla tips och råd på hur jag ska få ner Vista SP1. Den man laddar ned från Windows Update är mindre än den man skulle ladda ned direkt från Microsofts hemsida. Och det kan inte jag göra med mitt slöa bredband. ' //DAson Quote
Andreas Stenhall Posted July 3, 2008 Posted July 3, 2008 För att SP1 ska visas på Windows Update krävs bland annat att du har rätt drivrutiner installerade eftersom vissa drivrutiner har problem och då blockeras SP1 automatiskt. Se först till att installera alla eventuella drivrutiner som visas på Windows Update. Det är också så att SP1 inte erbjuds och inte kan installeras om du gjort en anpassad installation med vLite. Läs mer på http://support.microsoft.com/kb/948343 Quote
Recommended Posts