lasse71 Posted July 6, 2008 Share Posted July 6, 2008 Är det någon som vet vad jag ska göra. Hela tiden så får jag vid varje klickning vänta ganska länge och det står att ..... (svarar inte). Jag vet inte varför det är så här och har inte installerat något nytt mjukvaru mässigt eller hårdvaru mässigt. Snälla hjälp mig. :o Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wheninrome Posted July 6, 2008 Share Posted July 6, 2008 Kolla i aktivitetshanteraren vad som troligen tar upp all processorkraft. Antagligen har du något som låser all annan programvara för dig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lasse71 Posted July 6, 2008 Author Share Posted July 6, 2008 Problemet är att jag inte har något som tar speciellt mycket utom just explorer. Det som jag sa tidigare sker alltså inte bara i explorer utan vilka program som helst. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waxinator Posted July 6, 2008 Share Posted July 6, 2008 Det kan vara så illa att du har läsproblem på disken. Kan du beställa en fullständig disk kontroll till omstart !? (Disk - Egenskaper - Verktyg - Kontrollera - båda rutorna.) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts